Prečo je taká dôležitá mediálna podpora v televízií?
Možnosti mediálnej podpory podujatí
TV Bratislava podporuje neziskové alebo inak zaujímavé podujatia.
Spolupráca zo strany televízie je za výhodných finančných podmienok, alebo za poskytnutie iného plnenia.
Rozhovor v štúdiu
Regionálna televízia je pre ľudí dôveryhodná, má vysokú mienkotvornú funkciu a nadpriemerne verné publikum. Pôsobivými osobnosťami pre pozývanie sú populárni ľudia: herci, speváci, hudobníci, športovci.
Ak pozýva usporiadateľ / manažér, mal by priniesť plagáty alebo rekvizity, čím ozvláštni rozhovor o zapamätateľné prvky.Reportáž z podujatia
PR formáty sú vysoko akceptované obyvateľstvom a majú vynikajúci ohlas. Už samotné televízne nasadenie vzbudzuje u divákov rešpekt. Reportáž realizujeme priamo na akcii. Odvysielame ju v rámci programu, najmenej 20 krát. U reportáži z kultúrnych podujatí účtujeme iba nevyhnutné náklady spojené s výrobou videa.Odvysielanie reklamného spotu
Diváci prijímajú reklamu ako informáciu – reklama v regionálnej TV neprekáža.
Kultúrne a prospešné podujatia majú výhodnejšie cenové podmienky ako bežná reklama. Dohodnúť sa dá aj na čiastočnom bártrovom plnení, napríklad za lístky na podujatie.Ostatné možnosti
Tipy na voľný čas – je zjednodušená forma reklamného spotu, ktorý je spracovaný z fotografií a nahovoreného textu s informáciami „čo – kedy-kde“. Vysielame ho týždeň pred podujatím 18 krát denne, spolu 126 krát.
PR článok, plagát, pozvánku uverejníme na osobitnej podstránke, aj v sekcii kultúra. Zorganizovanie súťaže o lístky na podujatie. Banner na web stránke televízie.
Príklady reciprocity za poskytnutý mediálny priestor
Mediálne partnerstvo
- uvádzanie TVBA ako mediálneho partnera na pozvánkach, tlačovinách, letákoch, veľkoplošnej reklame a v inzercii,
- logo televízie na vašej web stránke, propagácia na sociálnych sieťach, napr. FB,
- zverejnenie odkazu na naše video z archívu televízie, napríklad v sekcii „My v médiách“,
- verejné poďakovanie vyslovené na podujatí, FB, v tlači, PR správe a pod.,
- umiestnenie roll upu televízie na podujatí, distribúcia letákov počas podujatia, a podobne.
Mediálny barter
Spolupráca prebieha vo forme barterového obchodu – platba nefinančným plnením. Príklad: recipročné poskytnutie inzertného priestoru, vstupenky na podujatie, rôzne služby alebo tovary.
Vystavené faktúry, ktoré sú v súlade s cenníkom televízie, alebo na dohodnuté sumy, vzájomne započítame do konca roka. Na tomto princípe spolupracujeme s médiami: tlač, rádia, nosiče vonkajšej reklamy, webové portály a pod.Lístky na podujatie
poskytnutie lístkov na podujatie pre partnerov televízie, VIP pozvánky.
Podpora značky TVBA na sociálnych sieťach a osobitná podpora
- zverejnenie odkazu na naše video z archívu televízie, napríklad v sekcii „My v médiách“,
- možnosť udeliť cenu televízie, pozvánka do poroty… , prideliť televízii status „spoluorganizátora“, riadneho partnera alebo označiť televíziu v názve podujatia a pod.
Hľadáme možnosti obojstranne výhodnej spolupráce, a to nielen vo forme uverejnenia loga TVBA na tlačovinách jednotlivých podujatí a webovej stránke klienta. Na podporu každého podujatia a v súvislosti s výrobou videa, vynakladá TVBA priame finančné prostriedky. Iba uverejnenie nášho loga na webstránke v priebehu podujatia zväčša nestačí, najmä ak stránka nevykazuje vysokú návštevnosť.