Televízna kampaň je schopná prinútiť zákazníka, aby sa cítil hrdý na svoju „značku“, udržať v nich pocit priazne a hrejivosti, pokiaľ ide o ich výber značky.
Je oveľa jednoduchšie a lacnejšie uchovať si existujúcich zákazníkov ako si nájsť nových. Preto je naozaj dôležité pripomenúť vašim existujúcim zákazníkom, prečo milujú vašu značku.
Sponzoring je priame alebo nepriame financovanie programov s cieľom propagovať názov alebo obchodné meno, ochrannú známku, dobrú povesť, tovary alebo aktivity poskytovateľa sponzoringu. Sponzor kombinuje svoju dôveryhodnosť s našim programom, nad ktorým prevezme záštitu. Odmenou je sponzorský odkaz s logom sponzora.
Product placement ( v skratke PP) je zámerné umiestnenie značkového výrobku do audiovizuálneho diela za účelom jeho propagácie. PP je taký starý ako pohyblivé obrázky, používal sa vždy, veď to poznáme z každého amerického filmu.
01. Výhody
- Efektívna a cielená komunikácia s divákmi konkrétneho programu vo vysielaní.
- Povesť mecenáša kultúry, športu a spoločenskej zodpovednosti.
- Pripomínanie sa divákom, ukazovanie konzumácie produktov, vyvolanie zvedavosti.
- Nevtieravá, elegantná propagácia patrónov a nenáročnosť realizácie.
02. Kto potrebuje sponzoring a product placement?
Sponzoring potrebuje každá spoločnosť, ktorá chce vybudovať meno, alebo sa iba pripomenúť.
Product placement sa hodí pre známe, alebo špecifické značky, u ktorých sa dá ihneď identifikovať, o akú značku ide.
03. Ako a kde sa zobrazujú?
Sponzoring sa realizuje krátkym 5-15 sekúndovým odkazom na začiatku a na konci programu vo forme „Tento program vám prináša …“ Stačí ak nám dodáte logo a o ostatné sa postaráme.
PP má veľa možností. O existencii umiestnenia produktov je TV vysielateľ povinný informovať na konci programu označením „V programe boli použité prvky PP“.
Naša ponuka
01. Programy na sponzoring

Sponzorský odkaz (logo) pred a po relácií.
- Navštívili sme – predstavujeme zaujímavé osobnosti.
- City Lady – krása pre dámy nielen z mesta.
- Korzo – program reportáži so spoločenských a kultúrnych podujatí.
- Ďalšie – podľa dohody a aktuálnej ponuky.
02. Product placement
Realizujeme obvykle bartrovým obchodom.
- nábytok do štúdia, dekoratívne predmety
- kozmetika, outfit pre moderátorky
- nápoje
- iné podľa individuálnej ponuky.