Sponzoring & PP

Riešenie pre šľachetných

Televízna kampaň je schopná prinútiť zákazníka, aby sa cítil hrdý na svoju „značku“, udržať v nich pocit priazne a hrejivosti, pokiaľ ide o ich výber značky.

Je oveľa jednoduchšie a lacnejšie uchovať si existujúcich zákazníkov ako si nájsť nových. Preto je naozaj dôležité pripomenúť vašim existujúcim zákazníkom, prečo milujú vašu značku.

Sponzoring je priame alebo nepriame financovanie programov s cieľom propagovať názov alebo obchodné meno, ochrannú známku, dobrú povesť, tovary alebo aktivity poskytovateľa sponzoringu. Sponzor kombinuje svoju dôveryhodnosť s našim programom, nad ktorým prevezme záštitu. Odmenou je sponzorský odkaz s logom sponzora.

Product placement ( v skratke PP)  je zámerné umiestnenie značkového výrobku do audiovizuálneho diela za účelom jeho propagácie. PP je taký starý ako pohyblivé obrázky, používal sa vždy, veď to poznáme z každého amerického filmu.

01. Výhody

  • Efektívna a cielená komunikácia s divákmi konkrétneho programu vo vysielaní.
  • Povesť mecenáša kultúry, športu a spoločenskej zodpovednosti.
  • Pripomínanie sa divákom, ukazovanie konzumácie produktov, vyvolanie  zvedavosti.
  • Nevtieravá, elegantná propagácia patrónov a nenáročnosť realizácie.

02. Kto potrebuje sponzoring a product placement?

Sponzoring potrebuje každá spoločnosť, ktorá chce vybudovať meno, alebo sa iba pripomenúť.
Product placement sa hodí pre známe, alebo špecifické značky, u ktorých sa dá ihneď identifikovať, o akú značku ide.

03. Ako a kde sa zobrazujú?

Sponzoring sa realizuje  krátkym 5-15 sekúndovým odkazom na začiatku a na konci programu vo forme „Tento program vám prináša …“  Stačí ak nám dodáte logo a o ostatné sa postaráme.
PP má veľa možností. O existencii umiestnenia produktov je TV vysielateľ povinný informovať na konci programu označením „V programe boli použité  prvky PP“.


Naša ponuka

01. Programy na sponzoring

Sponzorský odkaz (logo) pred a po relácií.

  • Navštívili sme – predstavujeme zaujímavé osobnosti.
  • City Ladykrása pre dámy nielen z mesta.
  • Korzoprogram reportáži so spoločenských a kultúrnych podujatí.
  • Ďalšie podľa dohody a aktuálnej ponuky.

02. Product placement

Realizujeme obvykle bartrovým obchodom.

  • nábytok do štúdia, dekoratívne predmety
  • kozmetika, outfit pre moderátorky
  • nápoje
  • iné podľa individuálnej ponuky.


Benefity

Úspech

Televízia signalizuje úspech, pretože sponzormi sa stávajú známe značky.
Budete vyzerať ako známa značka i keď ešte tak známi nie ste.

Možnosť

Možnosť, ako sa dostať do televízie po prvýkrát finančne nenáročným spôsobom.

Vyvolanie zvedavosti

V prípade product placementu – ukazovanie konzumácie produktov, vyvolanie zvedavosti.