Prečo televízia?

Je TV reklama aj pre mňa? Áno, je pre každého. 853 480 Maria

Je TV reklama aj pre mňa? Áno, je pre každého.

Myslíte si, že televíznu reklamu používajú iba veľké značky? Mýlite sa! Reklama v televízii je cenovo dostupná, a čo je dôležitejšie, mimoriadne nákladovo efektívna pre všetky podniky, veľké alebo malé podniky, bez ohľadu na to, na koho sa snažia zamerať. Neveríte nám? Dúfajme, že tieto fakty vám pomôžu presvedčiť: Je zaujímavé, že online podniky boli…

Televízia spoľahlivo generuje obchodný rast 853 480 Maria

Televízia spoľahlivo generuje obchodný rast

Televízia : áno alebo nie? Je to jedna z otázok, o ktorej premýšľate, že ako môžete čo najefektívnejšie škálovať a rozširovať svoje podnikanie s pomocou televízie. Ak áno, odpoveď je jasná – televízna reklama je fantastická pri poskytovaní transformačných efektov pre menších inzerentov a ich značky. Mnoho nových a / alebo malých podnikov zistilo, že…

Niekoľko základných pojmov z TV reklamy 753 480 Maria

Niekoľko základných pojmov z TV reklamy

Dĺžka reklamy Štandardná dĺžka televíznej reklamy je 30 sekúnd. Reklamy však môžu byť aj 10, 20, 40, 50, 60 sekúnd alebo aj dlhšie. Vysielatelia ich nasadzujú do tzv. reklamných blokov, ktorých maximálna dĺžka je určená zákonom. Ako dlhá by mala byť reklama, závisí od: Ako dlho je potrebné rozprávať príbeh Aké komplikované je posolstvo, ktoré…

Televízia je v centre kreatívnej účinnosti 848 480 Maria

Televízia je v centre kreatívnej účinnosti

V reklame sme vždy vedeli, že silná tvorivosť vedie k úspechu, ale o vzťahu existoval len malý dôkaz, až do roku 2010, keď IPA v spolupráci s Thinkboxom uverejnila „Prepojenie medzi tvorivosťou a účinnosťou“. Je to analýza významného marketingového konzultanta Petra Fielda zo 435 kampaní za šestnásťročné obdobie (1994 – 2010). Zistilo sa, že: Kreatívne…

Televízia funguje vo všetkých kategóriách 1000 563 Maria

Televízia funguje vo všetkých kategóriách

Televízia má vplyv na krátkodobý a dlhodobý zisk, pre všetky kľúčové kategórie – FMCG, maloobchod a finančné služby. Ukázal to výskum „Zisková schopnosť: obchodný dôvod pre reklamu“ spoločnosti Ebiquity a Gain Theory. FMCG – rýchloobrátkový spotrebný tovar Hoci televízia dostáva 74% rozpočtu na reklamu, poskytuje 85% všetkých krátkodobých ziskov generovaných reklamou a 87% v dlhodobom…

Televízia je srdcom videosveta 853 480 Richard

Televízia je srdcom videosveta

Média a reklama smerujú k videu a video smeruje nepochybne k televízii. To by malo znamenať zvýšené rozpočty na reklamu pre video ako celok a najmä pre televíziu. Čas strávený pri rôznych formách videa je dôležitý, ale inzerentov by mal najviac zaujímať čas strávený pri rôznych formách videoreklamy. Novšie formy videa nemusia nevyhnutne nahrádzať televíziu Analýza spotreby videa…

Televízia je zásadná pre osobné rozhovory 420 280 Richard

Televízia je zásadná pre osobné rozhovory

Či sú to slová na ulici alebo hodnotenie na sociálnych sieťach – ústné podanie je čaro marketingu. O značkách sa ľudia chcú rozprávať. A nič nenúti ľudí hovoriť tak ako televízia. Prieskum zistil, že televízia je médium o ktorej sa najviac hovorí. 53% ľudí uviedlo, že pravdepodobne budú hovoriť o televíznej reklame tvárou v tvár…