Spolupráca s televíziou

Konkrétne návody, ako spolupracovať s televíziou.
Možnosti regionálneho plánovania TV kampane 719 406 Maria

Možnosti regionálneho plánovania TV kampane

Existuje niekoľko dôvodov, prečo kupovať televíziu môžeme aj na regionálnom základe. Televízna reklama nemusí byť veľkým rozpočtovým prekvapením. Môže to byť aj selektívne komunikačné médium, ktoré zasiahne mimoriadne publikum. Regiontvnet…

Čítaj ďalej
Ako urobiť médiaplán – fázovanie TV kampane 853 480 Maria

Ako urobiť médiaplán – fázovanie TV kampane

Ak máte rezervovanú reklamnú kampaň v televízií, iste uvažujete nad tým, koľkokrát a ako často reklamu vysielať. Efektívna reklamná kampaň potrebuje orientáciu na relevantnú cieľovú skupinu a správne načasovanie. Predtým,…

Čítaj ďalej