Prečo televízia?

Je televízna reklama pre mňa? Je pre každého. 853 480 Maria

Je televízna reklama pre mňa? Je pre každého.

Myslíte si, že televíznu reklamu používajú iba veľké značky? Mýlite sa! Reklama v televízii je cenovo dostupná, a čo je dôležitejšie, mimoriadne nákladovo efektívna pre všetky podniky, veľké alebo malé…

Televízia spoľahlivo generuje obchodný rast 853 480 Maria

Televízia spoľahlivo generuje obchodný rast

Televízia áno, či nie? Je to jedna z otázok, o ktorej premýšľate, že ako môžete čo najefektívnejšie škálovať a rozširovať svoje podnikanie s pomocou televízie. Ak áno, odpoveď je jasná…

Niekoľko základných pojmov z TV reklamy 753 480 Maria

Niekoľko základných pojmov z TV reklamy

Dĺžka reklamy Štandardná dĺžka televíznej reklamy je 30 sekúnd. Reklamy však môžu byť aj 10, 20, 40, 50, 60 sekúnd alebo aj dlhšie. Vysielatelia ich nasadzujú do tzv. reklamných blokov,…

Televízia je v centre kreatívnej účinnosti 848 480 Maria

Televízia je v centre kreatívnej účinnosti

V reklame sme vždy vedeli, že silná tvorivosť vedie k úspechu, ale o vzťahu existoval len malý dôkaz, až do roku 2010, keď IPA v spolupráci s Thinkboxom uverejnila „Prepojenie…

Televízia funguje vo všetkých kategóriách 1000 563 Maria

Televízia funguje vo všetkých kategóriách

Televízia má vplyv na krátkodobý a dlhodobý zisk, pre všetky kľúčové kategórie – FMCG, maloobchod a finančné služby. Ukázal to výskum „Zisková schopnosť: obchodný dôvod pre reklamu“ spoločnosti Ebiquity a…

Televízia je srdcom videosveta 853 480 Richard

Televízia je srdcom videosveta

Média a reklama smerujú k videu a video smeruje nepochybne k televízii. To by malo znamenať zvýšené rozpočty na reklamu pre video ako celok a najmä pre televíziu. Čas strávený pri rôznych formách…

Televízia je zásadná pre osobné rozhovory 1920 1080 Richard

Televízia je zásadná pre osobné rozhovory

Či sú to slová na ulici alebo hodnotenie na sociálnych sieťach – ústné podanie je čaro marketingu. O značkách sa ľudia chcú rozprávať. A nič nenúti ľudí hovoriť tak ako…