Televízia spoľahlivo generuje obchodný rast

Televízia spoľahlivo generuje obchodný rast

Televízia spoľahlivo generuje obchodný rast 853 480 Maria Urlandová

Televízia áno, či nie? Je to jedna z otázok, o ktorej premýšľate, že ako môžete čo najefektívnejšie škálovať a rozširovať svoje podnikanie s pomocou televízie. Ak áno, odpoveď je jasná – televízna reklama je fantastická pri poskytovaní transformačných efektov pre menších inzerentov a ich značky.

Mnoho nových a / alebo malých podnikov zistilo, že po relatívne „ľahkom“ období, v ktorom môžu efektívne získavať súčasný dopyt zákazníkov prostredníctvom kanálov, ako sú platené vyhľadávanie a reklama na Facebooku, začínajú dosahovať strop objemu, v ktorom je ťažké generovať prírastkový predaj z týchto kanálov. Dôvodom môže byť to, že neustále hovoria s malým počtom spotrebiteľov, kážu obráteným a / alebo dosiahli v kanáli saturačný bod.

Veď sa pozrite – princíp zmenšovania sa vracia

Pre rast firmy je najdôležitejšie osloviť čo najviac potenciálnych zákazníkov

Týmto môže spoločnosť začať vytvárať dopyt. Televízna reklama vyniká nákladovo efektívnym publikom a preto rozširuje potenciálnu zákaznícku základňu.

Vďaka neodmysliteľnej sile audiovizuálnej reklamy môže televízna reklama vyvolať emócie, ktoré zvyšujú dôveru, vytvárajú a posilňujú pozitívne spojenia, a vďaka tomu sa značky stávajú slávnymi. Toto dlhodobejšie budovanie značky je základom rastu podniku.

TV reklama je najdôveryhodnejšia

Okrem toho je televízia mimoriadne účinná pri dosahovaní krátkodobého predaja rýchlym zvyšovaním povedomia cieľových skupín. V štúdií “ Z pohľadu televízie“, ktorá sa zaoberala viac ako 300 kampaňami menších inzerentov, sa skutočne zistilo, že televízia poskytuje 80% predaja generovaného reklamou, pričom predstavuje iba 66% výdavkov. Výskum ďalej zistil, že typický bod návratnosti zisku bol asi po štyroch mesiacoch.

Televízia okrem toho všetkého zosilňuje ďalšie mediálne kanály. Slúži ako vynikajúca platforma na vytváranie povedomia a dopytu, ako vidíme v tabuľke nižšie, ktorá ukazuje, ako sa objemy vyhľadávania pre Monzo vyvrcholili, keď začali inzerovať v televízii.