Myslíte si, že televíznu reklamu používajú iba veľké značky? Mýlite sa! Reklama v televízii je cenovo dostupná, a čo je dôležitejšie, mimoriadne nákladovo efektívna pre všetky podniky, veľké alebo malé podniky, bez ohľadu na to, na koho sa snažia zamerať. Neveríte nám?
Dúfajme, že tieto fakty vám pomôžu presvedčiť:
Online biznis je najväčším investorom do televízie
Je zaujímavé, že online podniky boli najväčšími investormi do televíznej reklamy v roku 2018 a medziročne zvýšili svoj záväzok voči televíznej reklame o 7%. Napriek tomu, že ich pole podnikania je práve internet. Vedia, že široké povedomie o značke im prináša televízia.
- Výskum ukázal, že televízia poskytuje 71% všetkých ziskov generovaných reklamou v časovom horizonte 3 rokov.
- V priemere stojí iba 6 GBP na oslovenie 1 000 dospelých s 30-sekundovou televíznou reklamou, čo predstavuje iba 0,6 centov na osobu.
Prečo je TV taká skvelá pre úspech firiem a značiek?
Nižšie sú uvedené niektoré z hlavných dôvodov:
Televízna reklama je najefektívnejšia reklamná investícia
Či už v krátkodobom alebo dlhodobom horizonte, televízna reklama prináša najväčší zisk pri najväčšej nákladovej efektívnosti a pri najmenšom riziku.
Televízia je srdcom video sveta
Televízia je najobľúbenejšou formou videa, ktorá predstavuje 69% celkovej video potravy priemernej osoby a 94,6% videoreklamy, ktorú vidí.
Televízia má bezkonkurenčný rozsah a dosah
Dosah je v reklame rozhodujúci a žiadna iná forma reklamy nedokáže vybudovať meradlo tak rýchlo a výkonne ako televízia.
Televízia je životne dôležitá pre dlhodobý úspech značky
Televízna reklama funguje a funguje rýchlo. Ale to je len časť jeho sily. Účinky televíznej reklamy sa časom hromadia; čím dlhšie inzerujete, tým väčší je efekt.
Televízia pomáha iným médiám
Televízne jednotky pôsobia kdekoľvek inde v mediálnom ekosystéme a dôsledne zvyšujú funkčnosť ďalších prvkov reklamných kampaní.
Televízia je všade
Televízia je teraz všade. Pokračuje v kolonizácii každej obrazovky v dohľade, z domu i von. Sprevádza nás kamkoľvek pôjdeme – a značí sa tým.
Televízia vytvára emócie a popularizuje značky
Každá značka chce mať názov domácnosti – a nič nevytvára slávu ako televízia.
Televízia má zásadný význam
Nič nenúti ľudí hovoriť ako televízia. Televízia prináša značky do konverzácií.
Televízia má rýchlu odozvu
Televízna reklama začína okamžite fungovať a jej dodávka trvá roky. Jeho krátkodobé účinky však možno skryť alebo prehliadnuť.
Televízia funguje vo všetkých kategóriách produktov
Televízna reklama má celkový silný vplyv na predaj a zisk, ale keď sa pozriete na jednotlivé kategórie, ako sú maloobchod, financie a FMCG, zistíte, že televízia je pre každú z médií najvýkonnejšia.
Televízia je v centre kreatívnej účinnosti
Existuje priama korelácia medzi silnou reklamnou kreativitou a obchodným úspechom. A televízia je v centre kreatívnej účinnosti.
Televízia je najbezpečnejšia značka – je najdôveryhodnejšia
Televízna reklama je povinná starať sa o svoju moc a vplyv a je prísne regulovaná na vyššiu úroveň – a diváci ju poznajú.