Viac o televíznej reklame

Konkrétne návody, ako spolupracovať s televíziou.
Skrytá marketingová sila regionálnej televízie 2400 1299 Maria Urlandová

Skrytá marketingová sila regionálnej televízie

Lokálne a regionálne televízie zachytávajú všetky oblasti spoločenského života, pokrývajú záujmy a potreby obyvateľov na území, pre ktoré vysielajú. Práve regionálna identita je pokladom lokálnej televízie. Ponúka občanom a zástupcom…

Ako robil marketingový guru Horst Fuchs teleshopping 916 515 Maria Urlandová

Ako robil marketingový guru Horst Fuchs teleshopping

Prečo je teleshopping taký účinný? Prečo a ako na tom zahraničné spoločnosti dokázali zbohatnúť? Ako robia teleshopping úspešné spoločnosti? Ako má fungovať, aby prinášal výsledky? Dozviete sa v tomto článku.…

Možnosti regionálneho plánovania kampane 1000 563 Maria Urlandová

Možnosti regionálneho plánovania kampane

Existuje niekoľko dôvodov, prečo kupovať televíziu na regionálnom základe. Televízna reklama nemusí byť veľkým rozpočtovým prekvapením. Môže to byť aj selektívne komunikačné médium, ktoré zasiahne mimoriadne publikum. Regiontvnet je subjekt,…

Je televízna reklama pre mňa? Je pre každého. 853 480 Maria Urlandová

Je televízna reklama pre mňa? Je pre každého.

Myslíte si, že televíznu reklamu používajú iba veľké značky? Mýlite sa! Reklama v televízii je cenovo dostupná, a čo je dôležitejšie, mimoriadne nákladovo efektívna pre všetky podniky, veľké alebo malé…

Televízia spoľahlivo generuje obchodný rast 853 480 Maria Urlandová

Televízia spoľahlivo generuje obchodný rast

Televízia áno, či nie? Je to jedna z otázok, o ktorej premýšľate, že ako môžete čo najefektívnejšie škálovať a rozširovať svoje podnikanie s pomocou televízie. Ak áno, odpoveď je jasná…

Meranie sledovanosti televízií 753 480 Maria Urlandová

Meranie sledovanosti televízií

Televízna sledovanosť v sa meria prostredníctvom kvantitatívneho prieskumu, alebo novšie elektronicky – prostredníctvom peoplemetrov. Celoplošné univerzálne stanice používajú peoplemetre, miestne používajú klasický prieskum – pýtanie sa obyvateľov. Pri televízií sa…

Mediálny plán – fázovanie televíznej kampane 853 480 Maria Urlandová

Mediálny plán – fázovanie televíznej kampane

Ak máte rezervovanú reklamnú kampaň v televízií, iste uvažujete nad tým, koľkokrát a ako často reklamu vysielať. Efektívna reklamná kampaň potrebuje orientáciu na relevantnú cieľovú skupinu a správne načasovanie. Predtým,…

Televízia je v centre kreatívnej účinnosti 848 480 Maria Urlandová

Televízia je v centre kreatívnej účinnosti

V reklame sme vždy vedeli, že silná tvorivosť vedie k úspechu, ale o vzťahu existoval len malý dôkaz, až do roku 2010, keď IPA v spolupráci s Thinkboxom uverejnila „Prepojenie…

Televízia funguje vo všetkých kategóriách 1000 563 Maria Urlandová

Televízia funguje vo všetkých kategóriách

Televízia má vplyv na krátkodobý a dlhodobý zisk, pre všetky kľúčové kategórie – FMCG, maloobchod a finančné služby. Ukázal to výskum „Zisková schopnosť: obchodný dôvod pre reklamu“ spoločnosti Ebiquity a…

Ako zmenil rok 2020 svet videa? 1920 1080 Maria Urlandová

Ako zmenil rok 2020 svet videa?

Sledovanie televízie bolo stabilné, ale došlo k miernemu poklesu v sledovaní živého televízneho vysielania, pretože sme mali väčší výber a mohli sme svoje sledovanie rozšíriť na livestreaming a video na…

Televízia je srdcom videosveta 853 480 Richard

Televízia je srdcom videosveta

Média a reklama smerujú k videu a video smeruje nepochybne k televízii. To by malo znamenať zvýšené rozpočty na reklamu pre video ako celok a najmä pre televíziu. Čas strávený pri rôznych formách…

Televízia je zásadná pre osobné rozhovory 1920 1080 Richard

Televízia je zásadná pre osobné rozhovory

Či sú to slová na ulici alebo hodnotenie na sociálnych sieťach – ústné podanie je čaro marketingu. O značkách sa ľudia chcú rozprávať. A nič nenúti ľudí hovoriť tak ako…