Vynaliezavá radnica: vlastné online médiá

V Bratislave náklady na komunikáciu rapídne rastú 1280 720 Moderné štáty podporujú svoje lokálne médiá. Pretože silné komunity potrebujú silný hlas.

V Bratislave náklady na komunikáciu rapídne rastú

Narastajúce náklady na komunikáciu: Efektívnosť alebo plytvanie? Za posledné roky došlo k dramatickému nárastu počtu zamestnancov a nákladov na…

Filmová tvorba „made in Vallo“ 1280 720 Moderné štáty podporujú svoje lokálne médiá. Pretože silné komunity potrebujú silný hlas.

Filmová tvorba „made in Vallo“

Komunikačné oddelenia v Bratislave: Kreatívne centrá alebo nástroje propagandy? Komunikačné oddelenia na úradoch a v inštitúciách Bratislavy prechádzajú transformáciou.…

Nové rafinované komunikačné trendy v hlavnom meste 853 480 Moderné štáty podporujú svoje lokálne médiá. Pretože silné komunity potrebujú silný hlas.

Nové rafinované komunikačné trendy v hlavnom meste

Bratislavská samospráva zavádza novú éru „transparentnej“ komunikácie. Samosprávy v Bratislave zásadne menia spôsob komunikácie s občanmi. Po ére sociálnych…

Príbeh o tom ako sa tvorila Bratislavská jednotná komunikačná politika 1280 720 Moderné štáty podporujú svoje lokálne médiá. Pretože silné komunity potrebujú silný hlas.

Príbeh o tom ako sa tvorila Bratislavská jednotná komunikačná politika

Bratislava: Trend zakladania vlastných médií – manipulácia ako modernizácia Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy mení pravidlá hry v oblasti…

Politici na sociálnych sieťach robia PR za verejné peniaze 1920 1280 Moderné štáty podporujú svoje lokálne médiá. Pretože silné komunity potrebujú silný hlas.

Politici na sociálnych sieťach robia PR za verejné peniaze

Bratislavské samosprávy zásadne menia spôsob komunikácie s verejnosťou. Po ére sociálnych sietí zakladajú vlastné redakcie, ktoré sa tvária ako…