Blog o reklame v televízií

Tu sa dozviete všetko podstatné o reklame v televízií.

Televízia je nepochybne najefektívnejšou možnosťou komunikácie s masovým publikom.
Peniaze investovať do televízie nikdy nie je zbytočné.
Keď je zastúpená v reklamnom mixe, napomáha ostatným médiám. Aj globálne online spoločnosti inzerujú v televízií.

Skrytá marketingová sila regionálnej televízie 2400 1299 Maria Urlandová

Skrytá marketingová sila regionálnej televízie

Ako robil marketingový guru Horst Fuchs teleshopping 916 515 Maria Urlandová

Ako robil marketingový guru Horst Fuchs teleshopping

Možnosti regionálneho plánovania kampane 1000 563 Maria Urlandová

Možnosti regionálneho plánovania kampane

Je televízna reklama pre mňa? Je pre každého. 853 480 Maria Urlandová

Je televízna reklama pre mňa? Je pre každého.

Televízia spoľahlivo generuje obchodný rast 853 480 Maria Urlandová

Televízia spoľahlivo generuje obchodný rast

Meranie sledovanosti televízií 753 480 Maria Urlandová

Meranie sledovanosti televízií

Mediálny plán – fázovanie televíznej kampane 853 480 Maria Urlandová

Mediálny plán – fázovanie televíznej kampane

Televízia je v centre kreatívnej účinnosti 848 480 Maria Urlandová

Televízia je v centre kreatívnej účinnosti

Televízia funguje vo všetkých kategóriách 1000 563 Maria Urlandová

Televízia funguje vo všetkých kategóriách

Ako zmenil rok 2020 svet videa? 1920 1080 Maria Urlandová

Ako zmenil rok 2020 svet videa?

Televízia je srdcom videosveta 853 480 Richard

Televízia je srdcom videosveta

Televízia je zásadná pre osobné rozhovory 1920 1080 Richard

Televízia je zásadná pre osobné rozhovory