Blog o reklame v televízií

Tu sa dozviete všetko podstatné o reklame v televízií.

Televízia je nepochybne najefektívnejšou možnosťou komunikácie s masovým publikom.
Peniaze investovať do televízie nikdy nie je zbytočné.
Keď je zastúpená v reklamnom mixe, napomáha ostatným médiám. Aj globálne online spoločnosti inzerujú v televízií.

Skrytá marketingová sila regionálnej televízie 2400 1299 Maria

Skrytá marketingová sila regionálnej televízie

Regionálne televízie sú ľuďom najbližšie Lokálne a regionálne televízie zachytávajú všetky oblasti spoločenského života, pokrývajú…

Čítaj ďalej
Ako robia teleshopping úspešné zahraničné spoločnosti 916 515 Maria

Ako robia teleshopping úspešné zahraničné spoločnosti

Prečo je teleshopping taký účinný? Prečo a ako na tom zahraničné spoločnosti dokázali zbohatnúť? Ako…

Čítaj ďalej
Je TV reklama aj pre mňa? Áno, je pre každého. 853 480 Maria

Je TV reklama aj pre mňa? Áno, je pre každého.

Myslíte si, že televíznu reklamu používajú iba veľké značky? Mýlite sa! Reklama v televízii je…

Čítaj ďalej
Televízia spoľahlivo generuje obchodný rast 853 480 Maria

Televízia spoľahlivo generuje obchodný rast

Televízia : áno alebo nie? Je to jedna z otázok, o ktorej premýšľate, že ako…

Čítaj ďalej
Niekoľko základných pojmov z TV reklamy 753 480 Maria

Niekoľko základných pojmov z TV reklamy

Dĺžka reklamy Štandardná dĺžka televíznej reklamy je 30 sekúnd. Reklamy však môžu byť aj 10,…

Čítaj ďalej
Televízia je v centre kreatívnej účinnosti 848 480 Maria

Televízia je v centre kreatívnej účinnosti

V reklame sme vždy vedeli, že silná tvorivosť vedie k úspechu, ale o vzťahu existoval…

Čítaj ďalej
Televízia funguje vo všetkých kategóriách 1000 563 Maria

Televízia funguje vo všetkých kategóriách

Televízia má vplyv na krátkodobý a dlhodobý zisk, pre všetky kľúčové kategórie – FMCG, maloobchod…

Čítaj ďalej
Ako zmenil rok 2020 svet videa? 716 404 Maria

Ako zmenil rok 2020 svet videa?

Sledovanie televízie bolo stabilné, ale došlo k miernemu poklesu v sledovaní živého televízneho vysielania, pretože…

Čítaj ďalej
Televízia je srdcom videosveta 853 480 Richard

Televízia je srdcom videosveta

Média a reklama smerujú k videu a video smeruje nepochybne k televízii. To by malo znamenať zvýšené…

Čítaj ďalej
Televízia je zásadná pre osobné rozhovory 420 280 Richard

Televízia je zásadná pre osobné rozhovory

Či sú to slová na ulici alebo hodnotenie na sociálnych sieťach – ústné podanie je…

Čítaj ďalej